П’ятниця, 20 Вересня, 2024
Home Blog Page 47

Запрацює чи ні у Кривому Розі басейн, який ремонтують вже кілька років

0

У Кривому Розі продовжуються ремонтні роботи у плавальному басейні ДЮСШ №1. Нещодавно хід робіт проінспектували представники міської влади. В ході робочої наради будівельники доповіли, що вже виконано «чорнове» оздоблення приміщень, завершена гідроізоляція чаші басейну. Далі на kryvyi-rih-future.

Головний інженер ТОВ «Криворіжцівільпроект» Сергій Курінний зазначив, що у чаші додатково нанесли шар гідроізоляції у тих місцях, де мали сумніви. Чашу заповнили водою і вона так стоятиме до кінця тижня, щоб перевірити, чи немає підтікань. Якщо виявиться, що все добре, почнуть укладати плитку. Крім цього, паралельно тривають роботи з оздоблення спортивної зали, роздягалень, басейну. За словами підрядників, роботи йдуть згідно з графіку і мають бути завершені до нового навчального року.

«Що стосується системи водопідготовки, то для того, щоб басейн працював влітку прийнято рішення встановити теплові насоси, що будуть підігрівати воду в чаші. Всі намічені плани та навіть непередбачувані ситуації, які виникали під час ремонту – усунули. Адже басейн не ремонтувався більше 40 років, довелось замінювати практично все: труби та навіть опори», – сказав Сергій Курінний, головний інженер ТОВ «Криворіжцивільпроект».

Крім ремонту самої будівлі паралельно тривають роботи з облаштування прилеглої до будівлі палацу водних видів спорту території . Тут укладають тротуарну плитку та ремонтують ганок.
Мер поставив завдання завершити всі роботи і підготувати басейн до запуску до початку навчального року.

На сьогодні у Кривому Розі розташовано 9 муніципальних басейнів: на базі ДЮСШ №№ 1, 2(два басейни), 6(два басейни), 7(два басейни), 8, 10.

У міськвиконкомі розповіли, що збудують на місці знесеної школи в центрі Кривого Рогу

0

На  місці школи №20, яку зараз зносить КП «Парковка і реклама», пропонують збудувати історико-краєзнавчий музей. Про це повідомляє управління культури міськвиконкому і запрошує громадськість міста до обговорення. Далі на kryvyi-rih-future.

Зазначається, що ініціатива створення нового, сучасного музейного комплексу Криворізького міського історико-краєзнавчого музею в історичному центрі міста належить історико-краєзнавчій спільноті Кривого Рогу, громадськості міста, управлінню культури виконкому Криворізької міської ради.

Розмістити його планують по вулиці засновника промислового видобутку залізної руди Кривбасу – Олександра Поля, на місці колишнього аварійного приміщення Криворізької спеціалізованої школи №20.

На сьогодні у міському історико-краєзнавчому музеї, який знаходиться на вулиці Каунаській, зібрано понад 122 тис. предметів музейного значення. Серед експонатів, унікальні палеонтологічні та археологічні зібрання, нумізматична, етнографічна, книжкова колекції, картини видатних майстрів пензля та інші рідкісні речі, світлини і документи.

«Потреба часу – значне розширення фондових приміщень та експозиційних залів музею, модернізація музейного обладнання, впровадження новітніх технологій у демонстрації та зберіганні експонатів, облаштування наукової бібліотеки, художньої галереї, конференц-зали та приміщення для проведення кінолекторіїв. Науковими співробітниками закладу розроблено орієнтовну план-схему нової будівлі, що відповідатиме сучасним принципам організації музейної справи», – йдеться в повідомленні управління культури.

Криворіжців закликали підтримати ініціативу та долучитися до обговорення теми на сторінці управління культури у Фейсбук.

Історія

Нагадаємо, що у квітні почалося знесення будівлі школи №20. Тендер на ці роботи виграло КП «Парковка і реклама». Вартість цих робіт обійдеться бюджету міста у 2 мільйони 400 тисяч гривень. Решту учасників, котрі пропонували нижчу ціну (майже на 1 мільйон) було дискваліфіковано. 5 років тому учнів 20-ї школи було відселено до сусідньої загальноосвітньої школи №1, поки влада вирішувала, що робити з будівлею. Колективу школи обіцяли, що вони повернуться після того, як будуть проведені роботи з укріплення фундаменту. До будівлі так ніхто й не повернувся, її було визнано аварійною і такою, що підлягає знесення. 20-та школа зараз розташовується на території школи №1. Власного приміщення вона до цих пір не має.

До кінця року комунальний транспорт Кривого Рогу 100% перейде на безготівкову оплату за проїзд

0

У Кривому Розі продовжується робота з впровадження електронного квитка. Завдяки його впровадженню пасажири міського транспорту зможуть розраховуватися за проїзд безготівково. Крім цього, комунальні підприємства зможуть відслідковувати кількість пасажирів, зокрема й пільгових категорій та отримувати інформацію про фактичний облік коштів на кожному маршруті, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Безготівково сплатити за проїзд можна буде за допомогою: картки криворіжця, транспортної, банківської карти, мобільного телефону або смарт-годинника.

Обладнання дозволить пасажирові без залучення кондуктора сплатити за послугу з перевезення та отримати відповідний квиток на підтвердження факту оплати.

Наразі 4 стаціонарні транспортні термінали, встановлені у комунальному транспорті, працюють у тестовому режимі для можливості безготівкового обліку оплати проїзду, на всіх видах муніципального транспорту (тролейбус №0027, трамвай №375, швидкісний на станції «пр. Металургів» та автобус №АА 5034 ТК).

Слід зазначити, що у місті вже видано понад 10 тисяч карток криворіжця для учнів шкіл. До 15 червня видадуть учням всі 60 тисяч карток криворіжця. Нагадаємо, що проїзд у муніципальному транспорті для школярів, учнів та студентів безкоштовний.

Повернути втрачене за карантин: під Кривим Рогом перевізник незаконно збільшив вартість проїзду у маршрутках

0

Під Кривим Рогом перевізник зухвало і незаконно збільшив вартість проїзду у приміській маршрутці. Про це повідомляють мешканці Лозуватки Криворізького району, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Вони розповідають, що після карантину, коли ДніпроОДА дозволила приміські сполучення, перевізник «Одіум-Престиж», якому належить маршрут №409 «Лозуватка-Кривий Ріг», підняв вартість проїзду майже на 50%.

Так, до введення карантину жителі Лозуватки платили 12 гривень перевізнику, щоб дістатися до Центрально-Міського ринку у Кривому Розі. Нині вартість проїзду на цей відрізок шляху становить 18 гривень. Аналогічна ситуація і з іншим маршрутом Кривий – Ріг – Радіонівка.

Мешканці обурені такими діями перевізника. Вони звернулися до підприємства-перевізника, але диспетчер не змогла пояснити збільшення ціни у маршрутці №409.

«Підвищення вартості квитку (який, до речі ніхто не дає) може відбуватися лише за погодження з обласною держадміністрацією. На сайті ОДА нічого подібного за період 1 березня 2020 року по 22 травня 2020 року не виявлено. В Лозуватка Live зв’язалися з головою сільради Віктором Ареф’євим, котрий запевнив, що ніяких законих підстав немає, тим більше паливо в ціні впало», – повідомляють на сайті Лозуватка LIVE.

Звернення до ДніпроОДА

2

Мешканці Лозуватки вирішили добитися обґрунтування підвищення ціни. Криворізька райдержадміністрація звернулася з цього приводу до Дніпропетровської облдержадміністрації.

Журналісту сайту kryvyi-rih-future.com.ua в «Одіум-Престиж» відмовилися коментувати рішення про підняття вартості проїзду  у маршрутці сполученням «Лозуватка-Кривий Ріг».

Нагадаємо, що у Дніпропетровській області пом’якшено карантин. Відсьогодні, з 25 травня, у дошкільні заклади Кривого Рогу поновили роботу і почали приймати дітей. Минулого тижня у Кривому Розі знято обмеження у громадському транспорті. З 22 травня у комунальних трамваях, тролейбусах та автобусах можна їздити без спецперепустки.

У Кривому Розі до залізничного вокзалу курсуватимуть 7 нових тролейбусів

0

У Кривому Розі на лінію вийшли 7 нових тролейбусів. Вони  будуть їздити по маршруту №8 до залізничного вокзалу. Про це повідомляє управління преси та внутрішньої політики міськвиконкому. Далі на kryvyi-rih-future.

В рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку до Кривого Рогу продовжують надходити нові одиниці транспорту. Чергові сім одиниць електротранспорту працюватимуть на маршрутах: №8 «ст. Кривий Ріг -вул. Заводська (через вул. Володимира Великого) та №11 «ст. Кривий Ріг – вул.Заводська (через вул. Світлогірську, Каспійську).

Із 54 законтрактованих тролейбусів місто вже отримало 29 машин марки «Т-203». Отримавши нову техніку, вирішили зробити транспортне сполучення між залізничною станцією Кривий Ріг та Криворізьким ремонтно-механічним заводом, де відсьогодні додатково будуть працювати на маршруті №8 – 5 нових тролейбуси, а на маршруті №11 – 2 нових тролейбуси.

Нові тролейбуси, придбані в партнерстві з ЄБРР, пристосовані для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями, є економічними та більш зручними для пасажирів.

Варто відзначити, що раніше отримані машини вдало зарекомендували себе на маршрутах № 3,5,10 та 20.

Нагадаємо, що наразі у Кривому Розі комунальний транспорт безкоштовний. Ним можуть скористатися ті, хто має спеціальні перепустки на час карантину.

Всі як на долоні: Кривий Ріг облаштують 700 багатофункціональними камерами

0

У Кривому Розі впроваджують програму «Безпечне місто». Зокрема, триває розбудова муніципальної системи відеоспостереження, зі створенням єдиного сервісного центру та встановленням по місту більше 700 сучасних багатофункціональних відеокамер. Про це повідомляє управління преси та внутрішньої політики міськвиконкому, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Зазначається, що зараз у місті встановлено 150 відеокамер. Їх розмістили в місцях найбільшої концентрації транспорту та на основних перехрестях.

Минулого року було прийнято рішення про те, що подальший розвиток системи безпеки у Кривому Розі відбуватиметься за кошти з міського бюджету.

На робочій нарад із питання реалізації програми «Безпечне місто» розробники системи повідомили, що проєктні роботи добігають кінця, і далі необхідне погодження проекту з правоохоронними органами. Проектування планують завершити у червні, а далі перейдуть безпосередньо до його 2-го етапу.

Створення єдиного центру

1

На базі управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення створено додаткові посади диспетчерів. Вони будуть здійснювати  цілодобову роботу єдиного сервісного центру. Під Центр виділено приміщення, а паралельно з його облаштуванням проводиться проєктування робіт зі встановлення майже 200 приладів спостереження на основних магістралях та вулицях Кривого Рогу.

Встановлюються не просто класичні відеокамери, а й ті, які спрямовані на розпізнавання транспортних засобів, їх номерних знаків, кольору авто та на контроль дорожнього руху.

Ще планують встановити 93 оглядові камери, які будуть фіксувати все, що відбувається, в парках, скверах, зупиночних комплексах та інших місцях масового скупчення людей.

Всього, в рамках муніципальної програми «Безпечне місто» у Кривому Розі встановлять 700 відеокамер, які будуть функціонувати в цілодобовому режимі, контроль за їх роботою здійснюватиме місто.

 Слід зазначити, що у бюджетних закладах міста встановлено 50 відеокамер,  також відеокамери вже встановлені у парку імені Ф. Мершавцева, завершений перший етап проєктування у парку Б. Хмельницького.

Відрізок траси з Кривого Рогу в напрямку Запоріжжя будуть ремонтувати відходами промислових підприємств

0

На Дніпропетровщині вирішили ремонтувати автошляхи за допомогою доменних шлаків та шлакового щебню. Про це повідомляє Служба автомобільних доріг Дніпропетровської області. Далі на kryvyi-rih-future.

САД уже визначилася з ділянкою дороги, яку будуть ремонтувати у такий спосіб. Тут буде проведено капітальний ремонт за новою для України технологією. 

Йдеться про ремонт дорожнього покриття протяжністю 7,3 кілометри на трасі Н- 23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя. Зазначений відрізок дороги розташовується між селищем Радушне у напрямку Мар’янського.

Для проведення капітального ремонту автошляху дорожники будуть застосовувати відходи гірничо-збагачувальних комбінатів України: доменні шлаки, шлакові щебні, кварцево – залізистий пісок та тонкодисперсну фракцію.

Наразі фахівці Служби автодоріг спільно з фахівцями державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» та інституту ДП «ДПІ «Кривбаспроект» працюють над завершенням проектних робіт.

Світова практика

Слід зазначити, що подібна практика, коли при капремонті доріг використовують шлаки, не нова. В європейських країнах майже половина відходів гірничо-збагачувальних підприємств використовується у дорожньому будівництві. Дослідження показали, що автошляхи з відходів мають більш тривалий термін експлуатації, близько 20-30 років, тоді як асфальтовані дороги 4-7 років.

«Тож наявність в нашій країні промислових відходів що можуть стати будівельним матеріалом дозволить економити кошти під час дорожніх робіт без втрати якості. Таке рішення значно покращить екологічну ситуацію, відходи не забруднюватимуть довкілля. Водночас інфраструктура країни буде забезпечена сучасними, довговічними та надійними автошляхами», – зазначають у Службі автомобільних доріг Дніпропетровської області.

У Кривому Розі триває будівництво дороги, яка з’єднає два спальних мікрорайони

0

У Кривому Розі продовжуються роботи по будівництву нової дороги між мікрорайонами Сонячний та Ювілейний. Як повідомляє управління преси та внутрішньої політики міськвиконкому, керівництво місто проінспектувало будівництво, щоб переконатися, що всі роботи виконуються якісно та згідно з графіками, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Особливість цього проєкту в тому, що передбачається будівництво насипної дамби. Висота насипної дамби становитиме місцями 10 метрів. На сьогодні насипано вже 8 метрів.

Слід зазначити, що будівництво дороги між Сонячним та Ювілейним – спільний проект Кривого Рогу і області. За попередніми очікуваннями будівництво має завершитися до кінця серпня.

До будівельних робіт підійшли комплексно. Нова магістраль буде облаштована сучасним світлодіодним освітленням, у тому числі, з підсвіткою тротуарів, з «острівцями безпеки» та велодоріжками.

Паралельно з будівництвом дороги, на виділені з міського бюджету кошти, здійснюється заміна усіх комунікацій, також буде збудована нова «ливневка».

 Наразі роботи йдуть за графіком, вже через місяць підрядники переходять безпосередньо до будівництва проїжджої частини. Також наразі ведуться роботи по заміні каналізаційного колектору, який поєднує два житломасиви.

Нова автомагістраль дозволить мешканцям мікрорайону Сонячний швидко та зручно дістатися до мікрорайону Ювілейний, до шкіл та дитячих садочків.

“Кривий Ріг – Головна”: історія та сучасність одного з найгарніших вокзалів України

0

Перше враження від міста починається з залізничного вокзалу. Мешканці Кривого Рогу можуть бути спокійні, адже головні залізничні ворота міста неодноразово визнавали найкрасивішими в Україні. Мова йде про 136-річну будівлю станції “Кривий Ріг – Головна”. Далі на kryvyi-rih-future.

Як будувалось Довгинцеве

1

Головний залізничний вокзал Кривого Рогу було побудовано та запущено у роботу ще у 1884 році. Його історична назва Довгинцеве. Доречі, і до нині деякі корінні жителі надають перевагу саме цій назві. Однойменну назву мало і село, де побудували станцію. Ці землі імператор Олександр І подарував генералові Долгінцеву за його військові звитяги під час російсько-французької війни. 

Будівлю вокзалу, як тоді було прийнято, звели у два поверхи, а основним матеріалом стала цегла. Одразу по завершенню всіх робіт, 1884 року станція запрацювала. Так як на станції працювало чимало інженерів, робітників та майстрів, які тут же і проживали з сім’ями, було прийнято рішення про створення школи  для їх дітей. Вперше  учні сіли за парти у головному вокзалі міста в 1901 році. В той час Долгинцеве обслуговувало близько 250 робітників, тож учнів у школі вистачало. А це і не дивно, адже в депо регулярно заходило близько 80 паровозів. Вже за декілька років криворізькому вокзалу добудували південне крило, в в 1912 році станцію реконструювали. 

Криворізький вокзал у часи війни 

2

Зважаючи на те, що раніше залізничний вокзал був чи не головним зв’язковим пунктом міста, “Кривий Ріг – Головний” має багату історію, особливо у воєнні роки. В 1919 році Південна група військ на чолі з Пархоменко  зачистила Кривий ріг від загонів отамана Григор’єва. Свій штаб вони розмістили на залізничній станції. Проте, це тривало всього декілька днів. Далі військові вирушили на південь. Після війни станція занепала. Її роботу відновили у 1920 році. 

Життя станції після електрифікації

Новий виток розвитку залізничної станції почався після її електрифікації. Світло у вікнах вокзалу засвітилося у 1959-60 роках. Тоді ж електрику завели на всю “Сталінську залізницю”. 

Долгинцеве перейменовували двічі. У 1965 році станція отримала назву “Кривий Ріг – Сортувальний”. Ще майже за 15 років вона стала “Головною”. Тоді ж почали приводити до ладу територію навколо вокзалу. На території привокзально площі встановили паровоз 1934 року випуску, який  більше півстоліття відкатав вантажі по всій Україні. 

Станція “Кривий Ріг – Головна” одна з найгарніших в Україні

3

Конструкція Криворізького залізничного вокзалу виявилась не лише надзвичайно міцною, але і гарною. Сьогодні це одна з головних візиток індустріального міста. Всі пасажири не можуть встояти перед його красою. У  різноманітних рейтингах Долгинцеве неодноразово називали одним з найгарніших вокзалів України. Часто будівлю порівнюють з вишуканим маєтком або, взагалі, пряничним будиночком. З цим твердженням важко не погодитись, особливо, коли навколо квітнуть запашні кущі троянд або вокзал рясно засипало сніжною ковдрою. На станції дуже часто призначають побачення та організовують фотосесії. 

Які ВНЗ Кривого Рогу готують ІТ-спеціалістів

0

Сучасна молодь мріє бути успішною та самореалізованою. Саме тому, щоб досягти бажаного,  абітурієнтам надзвичайно важливо правильно обрати майбутню професію. З кожним днем наше життя все більше наповнюють технології. Зростає попит і на ІТ-спеціалістів. Нині це одна з найзатребуваніших та найоплачуваніших професій. Розробка сайтів, програмного забезпечення, додатків для смартфонів – найпопулярніші завдання ІТ-спеціалістів. Тож, молодим людям варто задуматись над тим, де отримати гарну освіту в сфері інформаційних технологій. Ми зробили підбірку вищих навчальних закладів, які спеціалізуються на цьому профілі. Далі на kryvyi-rih-future.

IT’S School

1

Якщо ви впевнені, що пристрасть вашої дитини до програмування та комп’ютерних технологій – це всерйоз і надовго, то варто зробити уклон на професійну освіту якомога раніше. Виявляється, що в Кривому Розі функціонує спеціальна ІТ-школа з поглибленим вивченням іноземних мов під назвою IT’S School. Школа нового формату пропонує батькам забути все, що вони представляли, коли думали про “стару форму навчання”. Тут у вашої дитини не буде підручників, адже вся інформація знаходиться у планшеті, щоденник – електронний, заняття у вигляді гри, індивідуальний підхід до навчання, а також отримання реальної професії ще за шкільною партою. Тут юних ІТ-шників навчать мові програмування, азам веб-дизайну та іншим навичкам, що знадобляться їм у майбутньому. 

Криворізький національний університет

2

Одним з небагатьох державних вищих навчальних закладів у Кривому Розі, які спеціалізуються на підготовці фахівців з програмування є Криворізький національний  університет. З величезного переліку спеціальностей найближчими до сфери ІТ-технологій є програмна, комп’ютерна та системна інженерія. У ВНЗ обіцяють навчити як програмувати автоматизовані системи, налагоджувати комп’ютерні системи та мережі, а також розбиратися в системах управління автоматикою. 

Криворізький національний університет  може похвалитися наявністю факультету інформаційних технологій. На ньому спеціалістів готують за відповідними напрямами: автоматизація, комп’ютерних наук та технологій; моделювання і програмне забезпечення; комп’ютерні системи та мережі; комп’ютерні технології, а також репозиторій ФІТ. 

Кожного року Криворізький національний університет набирає на навчання близько 500 учнів, левова частина з них навчаються на бюджеті. В рейтингу найкращих вищих навчальних закладів КНУ займає 72 позицію і є найкращим у місті. 

Комп’ютерна академія ШАГ

3

Альтернативою класичній вищій освіті є спеціалізовані академії, які протягом короткого проміжку часу готують вузьких спеціалістів у тій чи іншій галузі. Для них пріоритетом є надання практичних навичок та вмінь, тож студенти не розпилюватимуться на дисципліни, що викладають у ВНЗ для загального розвитку. У Кривому Розі в академії ШАГ пропонують навчити абітурієнтів базовим знанням з комп‘ютерної графіки та дизайну. 

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.