Четвер, 19 Вересня, 2024
Home Blog Page 50

У Кривому Розі взялися ремонтувати внутрішньоквартальні дороги міста

0

У Кривому Розі приводять до ладу внутрішньо квартальні дороги, тротуари та вулиці. Про це повідомляє управління преси та внутрішньої політики міськвиконкому, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Комунальні служби міста заходилися прибирати місто після зими. Особливу увагу вони приділяють ремонту доріг, обрізці дерев, заміні освітлення та ліквідації стихійних звалищ.

Учора, 10 березня у Тернівському, Покровському, Металургійному, Центрально-Міському та Довгинцівському районах Кривого Рогу стартували комплексні роботи з ремонту внутрішньо-квартальних доріг та приватного сектору.  

Зокрема, бригади ремонтників «зайшли» на вулиці Дорошенка, Героїв АТО, Божедарівську об’їздну дорогу.

Згідно з планами міськвиконкому, провести ремонти мають на вулицях: Співдружності, Транспортній, Груні Романової, Цукулідзе, Українській, П. Глазового, М. Світальського, Адмірала Головка,  Тбіліській, проспекті Гагаріна та інших.

Паралельно  у Кривому Розі продовжується комплексна реконструкція проспекту 200 років Кривому Рогу та будівництво нової дороги у Саксаганському районі, що з’єднає мікрорайони Сонячний та Ювілейну.

Ці два проекти планують завершити до кінця літа.

Поверніть маршрути: мешканці Кривого Рогу незадоволені новою транспортною мережею

0

Криворіжці не сприйняли позитивно  введення у дію нової транспортної мережі, яка передбачає відміну 26 маршрутів маршруток та робить акцент на використанні комунального транспорту, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Так, інформаційний портал «Розумне місто. Кривий Ріг» криворіжці буквально засипали петиціями з вимогами повернути маршрути, які прибрали з транспортної мережі міста.

Зокрема, мешканці Кривого Рогу вимагають повернути на лінію маршрут №242 сполученням мікрорайон 5-й Зарічнй – 8 міськлікарня.

«Відсутність даного маршруту створює мешканцям мікрорайону 5-й Зарічний великі перешкоди у пересуванні в напрямку 8 міської лікарні. В зв’язку з чим, прошу прийняти рішення про повернення маршруту № 242 в міську маршрутну мережу пасажирського транспорту м. Кривого Рогу», – вимагає автор петиції Максим Ніколенко та її підписанти.

Незадоволені криворіжці і зникненням з транспортної мережі  маршруту №281 сполученням вулиця Карнавальна – Трампарк.

«Замість маршруту № 281 тепер діє маршрут № 248. Жителів с. Бажаново запевняли, що буде надана достатня кількість автотранспорту та забезпечена відповідна частота його руху згідно з якою жителі приватного сектору зможуть безперешкодно дістатися до пунктів призначення. Але насправді перевезення пасажирів до с. Бажаново забезпечує лише одна маршрутка, частота руху якої становить 3 години та і вона не завжди є на маршруті», – пояснюють свою позицію мешканці селища Бажанове.

Вони скаржаться на те, що зі зникненням маршруту №281 їм додалося проблем з пересуванням уранці.

«Дорослі не можуть дістатися вранці на роботу, школярі та маленькі дітки йдуть пішки до школи ( найближча – знаходиться на Піонері) та дитячого садочку . Мешканців кинули напризволяще та повністю залишили без пасажирського транспорту», – вважає автор петиції Яна Басок.

Автор петиції вимагає повернути на лінію маршрут №281.

Через петицію криворіжці вимагають повернути на лінію ще 2 популярні маршрути, які прибрали з нової транспортної мережі, це –  №11 та №314.

Нагадаємо, що нова маршрутна мережа почала роботу у Кривому Розі з 1 березня. З неї виключили 26 маршрутів. Над створенням мережі працювали фахівці Криворізького технічного університету на замовлення відділу транспорту та зв’язку міськвиконкому. При її розробці, наголошують у транспортному відділі, надавали перевагу комунальному транспорту, а не приватним перевізникам. Перші дні роботи нової транспортної мережі ознаменувалися у місті транспортним колапсом.

Конкурс перевізників ще триває. Найближчим часом мають визначити перевізників, які будуть обслуговувати решту маршрутів.

Слід зазначити, що окремі депутати міськради заявили про те, що конкурс перевізників у місті відбувся з порушеннями. Так, при відкритті конвертів переможців виявилося, що документи заповнені неправильно, а на паперах відсутні підписи перевізників.

У Кривому Розі визначено підрядника з будівництва нового онкоцентру

0

У Кривому Розі визначили підрядну організацію, яка надасть повний комплекс консультаційних послуг з будівництва онкологічного центру. Про це повідомила прес-служба АМКР, яке фінансує будівництво медустанови. Далі на kryvyi-rih-future.

Підрядником стала німецька міжнародна компанія Drees & Sommer. За контрактом загальна вартість робіт складає більше одного мільйона євро. За ці кошти підрядник повинен буде виконати техніко-економічне обгрунтування проекту з аналізом витрат, виконати дизайн і розробку медичної концепції. Також компанія повинна провести експертний консалтинг з приводу придбання радіологічного обладнання.

Вищеназвані роботи розраховані терміном на 6 місяців. Це перша стадія реалізації проекту з будівництва онкологічного центру в Кривому Розі.

«Кривий Ріг стане першим, пілотним містом в Україні, де буде побудована сучасна клініка онкологічного профілю за європейським проектом. Спільно з нашими партнерами ми починаємо перший етап проектування і підготовки до будівництва спеціалізованого медичного закладу, який буде надавати послуги раннього виявлення, діагностики та лікування онкологічних захворювань відповідно до найкращих європейських стандартів.  Робота комфортної для пацієнтів клініки, оснащеної необхідним медичним обладнанням, дасть можливість людям впевненіше боротися з цією недугою, зберігаючи при цьому високу якість життя», – зазначив Мауро Лонгобардо, Генеральний директор «АрселорМіттал Кривий Ріг».

Нагадаємо, що підприємство АМКР підписало тристоронній Меморандум з міською владою Кривого Рогу про будівництво сучасного онкологічного центру у Кривому Розі. Попередня вартість проекту 400 мільйонів гривень. Замовник проекту – Криворізький онкодиспансер. АМКР  контролюватиме освоєння виділених коштів.

Міськрада Кривого Рогу надасть сприяння у підготовці необхідних дозвільних документів на земельну ділянку під будівництво онкоцента, а також за кошти з міськбюджету будуть проведені комунікації та мережі.  Зона відповідальності обласної ради – зведення фундаменту і оформлення дозвільної документації на будівництво і введення об’єкта в експлуатацію.

Мешканці Кривого Рогу вимагають повернути вилучені з транспортної мережі популярні маршрути

0

Не встигла «нова» транспортна мережа у Кривому Розі попрацювати по-новому, як мешканці міста встигли оцінити її недоліки. Відсутність на маршрутах звичних маршруток змусила криворіжців вдаватися до петицій. Далі на kryvyi-rih-future.

Так на порталі «Розумне місто. Кривий Ріг» з’явилася петиція про повернення у «нову» мережу двох маршруток зі «старої» № 323 та 291.

«Рішенням Виконкому Криворізької міської ради № 17 від 09.01.2019р. була затверджена нова міська маршрутна мережа пасажирського транспорту. Згідно цього рішення з неї  були вилучені, маршрути №291 зуп. «Рудозбагачувальна фабрика №1» – вул. Ватутіна (КЗШ №57) та №323 зуп. «Автовокзал» – вул. Сурикова. Маршрут №291 забезпечує пряме сполучення Покровського та Тернівського району з житловим масивом ПівнГЗК та РЗФ №1. Виключення цього маршруту призведе до необхідності здійснювати поїздки з пересадкою або використовувати маршрут №228, який зупиняється не на всіх зупинках»,  –  пояснює свою вимогу автор петиції  Ігор Консевич.

Він також зауважує, що схожа ситуація склалася  і з маршрутом №323. Через його відсутність жителі  Покровського району від Ставків до КРЕСу щоб дістатися 95 кварталу і Автовокзалу мають їздити з пересадками.

«Виключення вищевказаних маршрутів призведе до здорожчання поїздок та збільшення часу в дорозі, в зв’язку з чим вважаю за необхідне внести зміни та повернути маршрути №291 та №323 в міську маршрутну мережу пасажирського транспорту  Кривого Рогу», – вимагає автор петиції та її підписанти.

Нагадаємо, що нова транспортна мережа, яка вступила в дію з 1 березня 2020 року, була розроблена фахівцями КНУ на замовлення відділу транспорту міськвиконкому.  В результаті з неї виключили 26 маршрутів. Мешканці обурюються, що втратили можливість зручного пересування містом без пересадок.

Транспортний колапс у Кривому Розі: черги невдоволених пасажирів і відсутність маршруток

0

Перший день роботи «нової» транспортної мережі у Кривому Розі відзначився транспортним колапсом. Черги з пасажирів, які очікували своїх маршрутних таксі, нагадували черги «до мавзолею», пише kryvyi-rih-future.com.ua.

2

У відділі транспорту та зв’язку прозоро натякнули криворіжцям, що крім маршруток ходить електротранспорт, яким можна скористатися.

«На сьогоднішній день перевезення громадським транспортом загального користування у місті організовані та виконуються відповідно до рішення виконкому Криворізької міської ради від 18.09.2019 №463, пріоритетом якої є саме міський електротранспорт», – зауважують у відділі транспорту та зв’язку.

У транспортному відділі також нагадали, що над розробкою нової маршрутної мережі працювали фахівці  Криворізького національного університету. До них за висновками і рекомендаціями звернувся відділ транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради. Експерти провели всебічний аналіз існуючої міської маршрутної мережі та зробили висновки щодо її реорганізації та покращення.

«Новою маршрутною мережею міста основний пріоритет у пасажирських перевезеннях було надано міському комунальному транспорту (один автобус або тролейбус є еквівалентом не менш, ніж 5 – ти «маршруткам», – пояснюють у транспортному відділі.

Втім, такі пояснення не дуже задовільнило криворіжців, тому як відсутність маршруток стала причиною довжелезних черг у час пік. Вони заходилися жваво обговорювати ситуацію, що склалася з транспортними перевезеннями у місті, в соцмережах.

«Підсумок 24 хвилини очікування траліка № 10, забитий як консервна банка, раз 10 пройшлися по ногах і більше часу витрачено», – поділилася враженнями від першого дня роботи нової маршрутної мережі Вікторія Сонце.

«Читайте офіційний графік 10 тролейбуса – 3 (три) офіційних інтервалу в 1 годину і більше, 18 маршрут, що йде слідом за 10 з інтервалом в 1 хвилину і перевозить повітря, відсутність в робоче перевезення (під будь-яким приводом). І коли школярі молодших класів збираються вранці по 15-20 чоловік на зупинці, а в маршрутку може влізти тільки один і той ризикує випасти, і чиясь рука тримає його за капюшон? Це може бути і Ваша дитина … А тролейбуса як не було, так і немає. Відповідають – зламався. Три, п’ять років поспіль. А графік є!», – коментує Світлана Галяпа.

«Вечірній взагалі позбавили транспорту, 204-й маршрут єдиний їздив на залізничний вокзал,  тепер тільки на таксі тому як йти на Готель або Космонавтів з валізами не близький світ. 200-й зняли з рейсу-знову таки єдиний маршрут який їхав до 8-ї міської лікарні. На 7-й Зарічний їздив 295-й теж зняли. 315-й на ПівдГЗК. У нас два найбільших гіпермаркета в місті Метро і Епіцентр, до них теж на оленях добиратися треба», – обурюєтьс  Віта Федоренко.

У міськвиконкомі, ситуацію, що склалася вчора з маршрутними перевезеннями, зокрема на 323-му маршруті, назвали «організованою провокацією» і обіцяли розібратися і покарати порушників.

«Ми сьогодні стоїмо на захисті мешканців і всі зауваження ми перевіримо і відреагуємо, щоби жодного зриву роботи маршруток, тим паче, на час робочої перевозки у місті не було. Надійшла інформація стосовно провокації на 232-му маршруті.В жодному з постів активістів у соцмережах ми не побачили номерів транспортів, щоб перевірити і покарати порушників», – прокоментував заступник криворізького міського голови Олександр Катриченко.

Нагадаємо, що з «нової» маршрутної мережі виключили  26 автобусних маршрутів №№11, 33, 34, 97, 107, 109, 204, 206, 229, 211, 236, 242, 243, 266а, 278, 279, 281, 291, 293, 314, 315, 323, 330 та 361, 364, 372.

Фото з соцмережі

Кривому Розі пасажири вимагають реанімувати майже «мертвий» маршрут

0

Жителі Кривого Рогу на інформаційному порталі «Розумне місто. Кривий Ріг »зареєстрували петицію з вимогою забезпечити північній частині міста сполучення із залізничним вокзалом  «Кривий Ріг – Головний », пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Автор петиції, транспортний активіст Владислав Бащук зазначає, що єдиний маршрут, які їздить в цьому напрямку №229, але він зустрічається дуже рідко.

«Цей маршрут зараз” майже мертвий “, тому, що він їздить як привид. Зустріти його – найбільша удача. Даний маршрут пов’язує північну частину міста, а саме площу Толстого, 17 квартал, Зарічний із залізничним вокзалом станція «Кривий Ріг -Головний». А в новій маршрутній мережі даний маршрут просто можна сказати “вбили”. В основному він затребуваний коли потяги прибувають на залізничний вокзал ближче до 23:00, а як їхати в північну частину міста за відсутності 229-го? Пора його реанімувати і повернути на лінію », – вважає Влад Бащук.

У вимозі петиції автор і її підписанти вимагають повернути автобусний маршрут №229 «пл. Толстого – станція Кривий Ріг-Головний». Передати його на баланс в КП “Міський тролейбус” із забезпеченням на ньому 5-6 автобусів.

«Тільки так можна реанімувати маршрут і не втратити транспортне сполучення північної частини міста з залізничним вокзалом», – резюмував криворіжець.

Нагадаємо, раніше транспортний активіст Влад Бащук вже зареєстрував подібну петицію з вимогою продовжити маршрут маршрутки №3, яка їздить з площі Толстого до Розвилки до залізничного вокзалу «Кривий Ріг-Головний».

Відстань від Розвилки до залізничного вокзалу трохи більше 2-х кілометрів.

Варто відзначити, що перевізник «Північтранс», якому належить маршрут №3, сам раніше розглядав можливість продовження маршруту до залізничного вокзалу, але на сьогоднішній день питання залишається невирішеним.

У Кривому Розі з’явиться сучасний аквапарк: ділянка є, інвестор визначений

0

У Кривому Розі вже незабаром з’явиться сучасний аквапарк. Про це повідомляє управління преси та внутрішньої політики міськвиконкому, пише kryvyi-rih-future.com.ua.

Зазначається, що у нашому місті відбувся земельний аукціон, на якому визначилися з інвестором, який будуватиме оздоровчий комплекс та аквапарк.

Як повідомляє прес-служба міськвиконкому, ідея будівництва у Кривому Розі сучасного аквапарку виношувалася міською владою давно, але через об’єктивні та суб’єктивні причини її реалізація відкладалася. Під майбутні водні атракціони виділили земельну ділянку «майже у центрі» міста, враховуючи віддаленість районів та беручи до уваги однакову географічну можливість для усіх мешканців Кривого Рогу в майбутньому відвідувати аквапарк.

 За кошти з міського бюджету була виготовлена необхідна документація для проведення аукціону із залученням інвесторів. Він відбувся учора, 24 лютого. На торги був виставлений єдиний лот – придбання в оренду 4 га землі у Саксаганському районі міста строком оренди на 3 роки.

 «Для того, щоб не було ніяких сумнівів у цьому питанні, земельна ділянка передається саме в оренду, тобто, залишається у комунальній власності міста. Крім того, під час розробки технічної документації на землю, зроблено цільове призначення під розміщення саме аквапарку», – підкреслив міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул.

Повідомляється, що майбутній аквапарк розміщуватиметься поблизу Майдану 30-річчя Перемоги. Переможцем аукціону стало одне з місцевих приватних підприємств.

Після розробки усієї кошторисної та проектної документації, а також по завершенні проходження усіх необхідних процедур розпочнеться будівництво сучасного аквапарку у Кривому Розі.

Нагадаємо, що у Кривому Розі міська влада також хотіла збудувати «Діснейленд», проте через технічні проблеми його будівництво було скасовано.

Криворіжцям пояснили, як працює система АСОП у комунальному транспорті

0

Майже місяць тому комунальний транспорт Кривого Рогу перейшов на автоматизовану систему оплати за проїзд АСОП. Вона дозволяє спростити процес сплати для пасажирів, а перевізникам аналізувати пасажиропотік та виручку і позбутися «тіньових офшорів». Далі на kryvyi-rih-future.

У криворіжців, які отримують квитки у транспорті, виникло резонне запитання, яким чином працює система АСОП та як обліковується кількість пасажирів, які скористалися комунальним транспортом.

Мешканка Кривого Рогу Ірина Роік виклала в мережу фото двох квитків у комунальному автобусі та тролейбусі, на яких було зазначено, що в одному транспорті вона пасажир №4, в іншому № 81. Дівчину здивувало, що у комунальним транспортом користується так мало пасажирів.

«Перший квиток під номером 81 пробито в будній день, о 17:23 з електронного пристрою кондуктора в автобусі. Другий – під номером 04 в суботу близько 13 дня, тролейбус. Серйозно, тобто в нас такий пасажиропотік? Виходить, абсолютно дотаційний напрямок (судячи з кількості пасажирів, які платять за проїзд)?», – запитує Ірина.

На запитання дівчини відреагував заступник директора КП «Міський тролейбус» Руслан Божко. Він пояснив криворіжцям, як рахується пасажиропотік за допомогою системи АСАП.

«По-перше, це різні квитки (автобус і тролейбус) і облік квитків у них проходить нарізно друг від друга. По-друге, рухомий склад підприємства виходить в лінію з самого рання і до пізнього вечора, деякі машини заходять в парк вже наступного дня. Тому робота налагоджена і в дві зміни. Кожний кондуктор відкриває зміну своєю особистою картою і відлік реалізованих квитків починається з початку, для обліку роботи саме цього кондуктора. В подальшому система АСОП врахує весь пасажиропотік по даному маршруту з урахуванням перезмінок.

По-трете, безквитковий проїзд – явище ганебне, але можу Вас запевнити, що переважна більшість наших співробітників чесні люди, які люблять свою роботу і виконують її гідно», – повідомив Руслан Божко.

Він також зауважив, що система АСОП працює в комунальному транспорті тільки місяць, тому можливі збої, які збоку можуть здатися як намагання приховати виручку. Тому заступник директора КП «Комунальний тролейбус» звернувся до криворіжців з проханням з розумінням поставитися до цього і не ображати кондукторів.

Також він зазначив, що коли система АСОП запрацює в повному обсязі, вона дозволить провести достовірний облік пасажиропотоку по кожному маршруту окремо. Тому – провокуючи або погоджуючись на безквитковий проїзд, пасажир може стикнутися з реалією, що даний маршрут буде «оптимізовано».

«Вимагайте свій квиток, він дозволить в разі необхідності збільшити випуск по вашим маршрутам», – зауважує Руслан Божко.

Два замість трьох: у Кривому Розі мешканці одного з віддалених районів лишилися одного маршруту

0

З 3-го березня, коли вступлять в дію нові договори про перевезення на підставі конкурсу, який пройшов у січні-лютому, мешканці житломасиву Макулан вже не зможуть скористатися популярним маршрутом №279. Він з 3-го березня припиняє свою роботу і зникає з маршрутної мережі. Далі на kryvyi-rih-future.

Про це в соцмережі повідомив президент Всеукраїнського товариства сприяння розвитку пасажирського транспорту Андрій Заславський.

«Легким движением руки три маршрута превращаются….в элегантные два маршрута», – прокоментував такі зміни транспортний експерт.

Нашому журналісту Андрій Заславський розповів, що маршрутка 300а, яка їздила з Макулану через Гданцівку, площу Визволення, Червону і Дзержинку, буде їздити по маршруту №279, через Карачуни і авіаколедж, площу Визволення, Дзержинку, 95 квартал, Соцмісто.

«Вона  буде поєднувати в собі два маршрути: маршрут №279 і маршрут №300а. Факт в тому, що на Макулан їздили три маршрутки :279, 300 і 300а, а тепер залишилися дві маршрутки: 300 і 300а, але при тому 300а буде поєднувати схему руху маршруту №279 і свою», – говорить Андрій Заславський.

Він також зауважує, що мешканці Макулану в такому маршруті отримали «плюс». Він заключається в тому, що у них з’явиться транспортне сполучення з 95 кварталом, якого до цього маршрутка 300а не робила.

Експерт повідомив, що 300 і 300а знаходяться на обслуговуванні у перевізника «Одіум-Престиж», а 279 маршрутом перевезення здійснювали приватні підприємці.

«Це так звана оптимізація маршрутної мережі, зменшення дублювання на маршрутах, і річ у тім, що 279 маршрутка на досить тривалій відстані дублювала 205-ту, а 300 дублювала 300а, тому  вирішили зменшити дублювання і саму кількість маршрутів. Але мешканцям Макулану залишається зв’язок зі Всебратським, за допомогою маршруту №300 і Карачунами і авіаколеджем, за допомогою маршруту 300а. Добре це, чи погано – покаже час, але треба розуміти, що  на маршрут виїхали також і  комунальні автобуси великої пасажировмісткості, які теж забрали на себе частину пасажирів, тому цілком логічно, що кількість маршрутних таксі буде зменшено», –  говорить Андрій Заславський.

Рекламний лад: у Кривому Розі анулюють дозволи на розміщення білбордів

0

У Кривому Розі заходилися наводити лад з вуличною рекламою. Зокрема, узялися за великі металеві рекламні конструкції. Далі на kryvyi-rih-future.

Так, на останньому засіданні виконкому Криворізької міської ради, було прийняте рішення про ануляцію семи дозволів на розміщення білбордів у місті.

Як повідомили в Інспекції з благоустрою Кривого Рогу, вони почали отримувати відповіді від підприємців стосовно недавнього заклику впорядкувати належні їм рекламні конструкції та переглянути їх доцільність на вулицях міста через те, що такий вид реклами перестав користуватися попитом серед рекламодавців, а на вулицях  міста з’явилося багато порожніх рекламних щитів.

«Почали отримувати відповіді на наш заклик й від інших великих гравців ринку реклами. Дякуємо за розуміння та готовність враховувати інтереси міста та його мешканців! Очікуємо на наступні заяви на ануляцію. 8 бордів мають бути перенесені власниками з ділянки пр. 200-річчя Кривого Рогу, капітальний ремонт якої розпочато на цьому тижні. Направили відповідне звернення. У випадку, якщо до понеділка це зроблено не буде, конструкцій будуть переміщені на зберігання до КП “Парковка і реклама”! Анонсуємо найближчим часом демонтаж близько 10 незаконних бордів», – повідомили в Інспекції з благоустрою.

Підприємці, які мають металеві конструкції по місту, погодилися з вимогами Інспекції навести лад з металевими рекламними конструкціями.

Зокрема, власник 17-ти рекламних конструкцій у місті ТОВ «Октагон – Аутдор» зауважив, що за останні роки кількість їх рекламних конструкцій у місті не збільшувалася, а навпаки зменшувалася, що дає умовну пропозицію клієнту в якісному відборі та проведенні своєї рекламної кампанії.

«Ми розділяємо вашу позицію щодо зменшення загальної кількості рекламних конструкцій у місті. Така дія, безумовно, збільшить рентабельність діяльності рекламних підприємств та надасть нового вигляду місту», – відписалися в Інспекцію в ТОВ «Актагон – Аутдор».

В свою чергу підприємці вимагають підійти до вирішення цього питання системно та диференційовано, враховуючи існуючу кількість конструкцій кожного з підприємств на засадах діалогу влади , представників громадських організацій  і рекламного бізнесу.

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.