Субота, 27 Липня, 2024

Транспортний колапс у Кривому Розі: черги невдоволених пасажирів і відсутність маршруток

Перший день роботи «нової» транспортної мережі у Кривому Розі відзначився транспортним колапсом. Черги з пасажирів, які очікували своїх маршрутних таксі, нагадували черги «до мавзолею», пише kryvyi-rih-future.com.ua.

2

У відділі транспорту та зв’язку прозоро натякнули криворіжцям, що крім маршруток ходить електротранспорт, яким можна скористатися.

«На сьогоднішній день перевезення громадським транспортом загального користування у місті організовані та виконуються відповідно до рішення виконкому Криворізької міської ради від 18.09.2019 №463, пріоритетом якої є саме міський електротранспорт», – зауважують у відділі транспорту та зв’язку.

У транспортному відділі також нагадали, що над розробкою нової маршрутної мережі працювали фахівці  Криворізького національного університету. До них за висновками і рекомендаціями звернувся відділ транспорту і зв’язку виконкому Криворізької міської ради. Експерти провели всебічний аналіз існуючої міської маршрутної мережі та зробили висновки щодо її реорганізації та покращення.

«Новою маршрутною мережею міста основний пріоритет у пасажирських перевезеннях було надано міському комунальному транспорту (один автобус або тролейбус є еквівалентом не менш, ніж 5 – ти «маршруткам», – пояснюють у транспортному відділі.

Втім, такі пояснення не дуже задовільнило криворіжців, тому як відсутність маршруток стала причиною довжелезних черг у час пік. Вони заходилися жваво обговорювати ситуацію, що склалася з транспортними перевезеннями у місті, в соцмережах.

«Підсумок 24 хвилини очікування траліка № 10, забитий як консервна банка, раз 10 пройшлися по ногах і більше часу витрачено», – поділилася враженнями від першого дня роботи нової маршрутної мережі Вікторія Сонце.

«Читайте офіційний графік 10 тролейбуса – 3 (три) офіційних інтервалу в 1 годину і більше, 18 маршрут, що йде слідом за 10 з інтервалом в 1 хвилину і перевозить повітря, відсутність в робоче перевезення (під будь-яким приводом). І коли школярі молодших класів збираються вранці по 15-20 чоловік на зупинці, а в маршрутку може влізти тільки один і той ризикує випасти, і чиясь рука тримає його за капюшон? Це може бути і Ваша дитина … А тролейбуса як не було, так і немає. Відповідають – зламався. Три, п’ять років поспіль. А графік є!», – коментує Світлана Галяпа.

«Вечірній взагалі позбавили транспорту, 204-й маршрут єдиний їздив на залізничний вокзал,  тепер тільки на таксі тому як йти на Готель або Космонавтів з валізами не близький світ. 200-й зняли з рейсу-знову таки єдиний маршрут який їхав до 8-ї міської лікарні. На 7-й Зарічний їздив 295-й теж зняли. 315-й на ПівдГЗК. У нас два найбільших гіпермаркета в місті Метро і Епіцентр, до них теж на оленях добиратися треба», – обурюєтьс  Віта Федоренко.

У міськвиконкомі, ситуацію, що склалася вчора з маршрутними перевезеннями, зокрема на 323-му маршруті, назвали «організованою провокацією» і обіцяли розібратися і покарати порушників.

«Ми сьогодні стоїмо на захисті мешканців і всі зауваження ми перевіримо і відреагуємо, щоби жодного зриву роботи маршруток, тим паче, на час робочої перевозки у місті не було. Надійшла інформація стосовно провокації на 232-му маршруті.В жодному з постів активістів у соцмережах ми не побачили номерів транспортів, щоб перевірити і покарати порушників», – прокоментував заступник криворізького міського голови Олександр Катриченко.

Нагадаємо, що з «нової» маршрутної мережі виключили  26 автобусних маршрутів №№11, 33, 34, 97, 107, 109, 204, 206, 229, 211, 236, 242, 243, 266а, 278, 279, 281, 291, 293, 314, 315, 323, 330 та 361, 364, 372.

Фото з соцмережі

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.