Вівторок, 23 Квітня, 2024

Криворіжцям пояснили, як працює система АСОП у комунальному транспорті

Майже місяць тому комунальний транспорт Кривого Рогу перейшов на автоматизовану систему оплати за проїзд АСОП. Вона дозволяє спростити процес сплати для пасажирів, а перевізникам аналізувати пасажиропотік та виручку і позбутися «тіньових офшорів». Далі на kryvyi-rih-future.

У криворіжців, які отримують квитки у транспорті, виникло резонне запитання, яким чином працює система АСОП та як обліковується кількість пасажирів, які скористалися комунальним транспортом.

Мешканка Кривого Рогу Ірина Роік виклала в мережу фото двох квитків у комунальному автобусі та тролейбусі, на яких було зазначено, що в одному транспорті вона пасажир №4, в іншому № 81. Дівчину здивувало, що у комунальним транспортом користується так мало пасажирів.

«Перший квиток під номером 81 пробито в будній день, о 17:23 з електронного пристрою кондуктора в автобусі. Другий – під номером 04 в суботу близько 13 дня, тролейбус. Серйозно, тобто в нас такий пасажиропотік? Виходить, абсолютно дотаційний напрямок (судячи з кількості пасажирів, які платять за проїзд)?», – запитує Ірина.

На запитання дівчини відреагував заступник директора КП «Міський тролейбус» Руслан Божко. Він пояснив криворіжцям, як рахується пасажиропотік за допомогою системи АСАП.

«По-перше, це різні квитки (автобус і тролейбус) і облік квитків у них проходить нарізно друг від друга. По-друге, рухомий склад підприємства виходить в лінію з самого рання і до пізнього вечора, деякі машини заходять в парк вже наступного дня. Тому робота налагоджена і в дві зміни. Кожний кондуктор відкриває зміну своєю особистою картою і відлік реалізованих квитків починається з початку, для обліку роботи саме цього кондуктора. В подальшому система АСОП врахує весь пасажиропотік по даному маршруту з урахуванням перезмінок.

По-трете, безквитковий проїзд – явище ганебне, але можу Вас запевнити, що переважна більшість наших співробітників чесні люди, які люблять свою роботу і виконують її гідно», – повідомив Руслан Божко.

Він також зауважив, що система АСОП працює в комунальному транспорті тільки місяць, тому можливі збої, які збоку можуть здатися як намагання приховати виручку. Тому заступник директора КП «Комунальний тролейбус» звернувся до криворіжців з проханням з розумінням поставитися до цього і не ображати кондукторів.

Також він зазначив, що коли система АСОП запрацює в повному обсязі, вона дозволить провести достовірний облік пасажиропотоку по кожному маршруту окремо. Тому – провокуючи або погоджуючись на безквитковий проїзд, пасажир може стикнутися з реалією, що даний маршрут буде «оптимізовано».

«Вимагайте свій квиток, він дозволить в разі необхідності збільшити випуск по вашим маршрутам», – зауважує Руслан Божко.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.