Середа, 27 Жовтня, 2021

Два замість трьох: у Кривому Розі мешканці одного з віддалених районів лишилися одного маршруту

З 3-го березня, коли вступлять в дію нові договори про перевезення на підставі конкурсу, який пройшов у січні-лютому, мешканці житломасиву Макулан вже не зможуть скористатися популярним маршрутом №279. Він з 3-го березня припиняє свою роботу і зникає з маршрутної мережі. Далі на kryvyi-rih-future.

Про це в соцмережі повідомив президент Всеукраїнського товариства сприяння розвитку пасажирського транспорту Андрій Заславський.

«Легким движением руки три маршрута превращаются….в элегантные два маршрута», – прокоментував такі зміни транспортний експерт.

Нашому журналісту Андрій Заславський розповів, що маршрутка 300а, яка їздила з Макулану через Гданцівку, площу Визволення, Червону і Дзержинку, буде їздити по маршруту №279, через Карачуни і авіаколедж, площу Визволення, Дзержинку, 95 квартал, Соцмісто.

«Вона  буде поєднувати в собі два маршрути: маршрут №279 і маршрут №300а. Факт в тому, що на Макулан їздили три маршрутки :279, 300 і 300а, а тепер залишилися дві маршрутки: 300 і 300а, але при тому 300а буде поєднувати схему руху маршруту №279 і свою», – говорить Андрій Заславський.

Він також зауважує, що мешканці Макулану в такому маршруті отримали «плюс». Він заключається в тому, що у них з’явиться транспортне сполучення з 95 кварталом, якого до цього маршрутка 300а не робила.

Експерт повідомив, що 300 і 300а знаходяться на обслуговуванні у перевізника «Одіум-Престиж», а 279 маршрутом перевезення здійснювали приватні підприємці.

«Це так звана оптимізація маршрутної мережі, зменшення дублювання на маршрутах, і річ у тім, що 279 маршрутка на досить тривалій відстані дублювала 205-ту, а 300 дублювала 300а, тому  вирішили зменшити дублювання і саму кількість маршрутів. Але мешканцям Макулану залишається зв’язок зі Всебратським, за допомогою маршруту №300 і Карачунами і авіаколеджем, за допомогою маршруту 300а. Добре це, чи погано – покаже час, але треба розуміти, що  на маршрут виїхали також і  комунальні автобуси великої пасажировмісткості, які теж забрали на себе частину пасажирів, тому цілком логічно, що кількість маршрутних таксі буде зменшено», –  говорить Андрій Заславський.

Latest Posts