Понеділок, 6 Грудня, 2021

У Кривому Розі може більше не бути АТБ

У Кривому Розі також як і в кожному іншому місті країни можуть повністю перестати працювати точки АТБ або ж досить значно скоротитися їх кількість. Таке може статися через те що на ринку України незабаром з’явитися новий представник лінії магазинів з дуже демократичними цінами Lidl, який складе АТБ потужну конкуренцію. Більше на сайті kryvyi-rih-future.com.ua.

Історія відомої української мережі магазинів

АТБ розпочав своє функціонування в 1993-му році і це не були такі супермаркети, які можна побачити зараз. АТБ було представлено в Дніпрі шістьма невеликими гастрономами, а тільки в 1998-му році дирекція лінії вирішила ввести систему самостійного обслуговування в магазині. З 2001-го року гастрономи з прилавками стали цілими супермаркети і визначають себе як мережу магазинів-дискаунтерів, тобто магазини з великим асортиментом продукції з ціною, яка нижча за середньоринкову. Асортимент АТБ представлений більш ніж 3500-т видів різної продукції, як продовольчої так і не продовольчої. Більше ніж 800-т найменувань товарів – це особиста марка самого магазину. А завдяки зведенню до мінімуму витрат на логістику, рекламу та інше, ціни на таке товар марки АТБ також нижче ніж середньоринкові.

Нова компанія на українському ринку

Lidl є німецькою компанією, яка  заснована в 1930-му році. Мережі супермаркетів знаходяться по всій території Європи, а також розширюються на китайський та американський ринок. Мережа також є магазином-дискаунтером, тільки можна сказати що світового рівня, тому може скласти величезну конкуренцію АТБ або навіть висунути її з ринку.

Мережа супермаркетів дуже популярна як і в самій Німеччині, так і по всій Європі, але на українському ринку є свій аналог магазину-дискаунтера. В одному з німецьких видань було зазначено, що популярний бренд магазинів Lidl дуже активно веде переговори для того щоб дістати частину і ринку України. Для цього вже поставлена і відповідна людина – керівник в представництві компанії в Україні. Людина, яка займає цю посаду раніше була топ-менеджером представництва корпорації в Польщі.

Крім цього в заявах видання було зазначено, те що українська мережа магазинів-дискаунтерів повністю копіює концепцію німецької корпорації. Але якщо поглянути на історію супермаркету АТБ, можна сказати що схожі концепти мережі Lidl не прижилися в Україні. Тому корпорація не готова стверджувати те, що АТБ може повністю піти з ринку або ж значно скоротити кількість торгових точок.

На сьогоднішній день АТБ є найбільшою українською корпорацією, яка стрімко і дуже динамічно розвивається. З наступного 2022 року і по 2025-й рік на території всієї України заплановано відкриття ще ста п’ятдесяти магазинів на рік.

Для того щоб повністю оцінити конкуренцію між двома стрімко розвиваючими компаніями, необхідно дочекатися коли точки німецького магазину відкриються в Україні. Крім цього будуть налагоджені поставки і представлений асортимент. Але можна сказати, що після того як компанія з’явитися на ринку має пройти більше року, щоб скласти гідну конкуренцію вже існуючій і розвиваючийся мережі.

Latest Posts