Середа, 17 Серпня, 2022

Місто у смартфоні: як трансформувалося надання послуг у Кривому Розі

За останні роки у Кривому Розі дуже сильно трансформувалося надання адміністративних та інших послуг. Якщо раніше елементарна заява на спил дерев, ремонт різних міських об’єктів та іншого був суцільним бюрократичним процесом, результат якого можна було очікувати роками, то в 21 столітті достатньо зняти історію з відповідними позначками і через кілька хвилин проблему буде вирішено. Далі на  kryvyi-rih-future.com.ua.

Як криворіжці отримували послуги у 20 столітті

Будь-які послуги, які жителі Кривого Рогу отримували в період 20 століття і навіть на початку 21 століття були дуже тривалими та вимотуючими. То справді був бюрократичний процес, який нікому не подобався. Усі хотіли отримати швидко якісну послугу. А натомість отримували довге очікування вирішення проблеми та біганину з одного кабінету до іншого. Але це було абсолютно нормальним процесом для того часу. Зміни у наданні послуг населенню Кривого Рогу почали з’являтися з появою комп’ютерних технологій, цифровізації та інших сучасних технологій.

З появою інтернету, міські компанії, які надають різні послуги, почали створювати сайти, де автоматизували всю інформацію для своїх абонентів. Почали з’являтися гарячі лінії. Але додзвонитися до тієї чи іншої служби було іноді проблематично через навантаження та інші чинники.

Послуги для криворіжців у 21 столітті

З роками якість надання послуг у Кривому Розі досягла того рівня, що більшість із них можна отримати, не виходячи з дому. Наприклад, у 21 столітті для того, щоб мешканцю Кривого Рогу вирішити проблему з благоустроєм, можна не виходячи з дому залишити звернення до міського “Контакт-центру” або зателефонувати на їхню гарячу лінію. Раніше на це мешканець Кривого Рогу витратив би цілий день, стоячи у довгій черзі перед кабінетом відповідної служби.

“Контакт-центр” у Кривому Розі є відносно новим проектом. Його створили спеціально для підвищення ефективності розв’язання різних проблем, з якими звертаються мешканці міста.

У 21 столітті такий інструмент надання послуг населенню Кривого Рогу є інноваційним та найефективнішим способом роботи із заявами громадян. Завдяки цьому криворіжці більше не стоять у довгих чергах, не чекають роками на вирішення проблеми та не дзвонять постійно на гарячу лінію служби для уточнення коли буде вирішена проблема. Завдяки інноваційним послугам криворіжці можуть:

  • в режимі онлайн у будь-який зручний час розповісти про свою проблему;
  • також у режимі онлайн самостійно стежити за ходом виконання заяви;
  • контролювати своєчасне виконання та якість роботи, що виконуються на комунальних об’єктах.

Про це повідомляють на офіційному порталі центру.

Дана система працює дуже чітко та злагоджено. Також існує зворотний зв’язок із криворіжцями.

За допомогою смартфона або комп’ютера криворіжці можуть вирішувати безліч питань пов’язаних з:

  • послугами мешканцям будинків;
  • соціальною політикою;
  • благоустрою;
  • транспортом;
  • порядком;
  • дорогою;
  • освітою;
  • землекористуванням;
  • містобудівною діяльністю;
  • надання адміністративних та інших громадських послуг;
  • екологією;
  • опікою дітьми;
  • багато чого іншого.

Такі інновації значно заощаджують час мешканців Кривого Рогу, особливо якщо питань до міської влади декілька.

Послуги у смартфоні криворіжців

Крім комунікацій з органами місцевої влади, мешканці Кривого Рогу можуть за допомогою свого смартфона дізнаватися про актуальну інформацію про рух міського транспорту. Також можуть дізнатися про ремонтні роботи, які проводяться в місті, записатися в чергу на отримання конкретної послуги, отримати безкоштовну консультацію та багато іншого.

Latest Posts

.