Криворізький Контакт-центр з початку повномасштабної війни Росії проти України, незважаючи на всі труднощі, продовжив працювати та надавати допомогу як криворіжцям, так і переселенцям. Далі на kryvyi-rih-future.com.ua.
Чим можуть допомогти у Контакт-центрі?
Контакт-центр є унікальним центром, його оператори можуть знайти відповідь на будь-яке запитання. Робота Контакт-центру Кривого Рогу є зворотним зв’язком міської влади з місцевими жителями. Завдяки центру неодноразово вдавалося миттєво вирішити проблеми місцевих жителів.
До Контакт-центру люди звертаються абсолютно з різних питань. Здебільшого питання пов’язані з комунальними послугами, ремонтом та іншим. 40% заяв з якими звертаються криворіжці виконуються моментально, а 60% заяв є проблемними та для їх вирішення потрібен час. Тому проблемні заяви надсилаються до виконкому районних рад для подальшого вирішення питання.
У Контакт-центрі криворіжцям здебільшого допомагають з питаннями безпеки, а саме вирішують питання про стан захисних споруд, відключення зовнішнього освітлення, а також реклами, що світиться на різних об’єктах та іншого. Крім самих криворіжців до контакт-центру можуть звернутися і переселенці з хвилюючим питанням. У Контакт-центрі внутрішньо-переміщеним особам зможуть допомогти з питаннями реєстрації ВПО отримання довідки та допомоги, також підкажуть розклад евакуаційних поїздів, де можна знайти тимчасове житло та отримати соціальну допомогу як від держави, так і від різних міжнародних організацій. Крім цього, внутрішньо-переміщені особи можуть звернутися до Контакт-центру Кривого Рогу за допомогою у подачі заяви на пошкоджене майно, внаслідок бойових дій.
Куди звертатись за допомогою?
Отримати відповідь на хвилююче питання криворіжці та внутрішньо переміщені особи можуть декількома способами:
- Зателефонувати за номером телефону: 15-20 або 0(56)-499-1520;
- Задати питання через сайт: https://spilkuisia.kr.gov.ua/;
- Скористайтеся мобільним додатком “Контакт-центру”.
Гаряча лінія працює цілодобово та всі дзвінки на гарячу лінію абсолютно безкоштовні.
За період воєнного часу професійні оператори криворізького Контакт-центру надали допомогу більш ніж 1800 переселенцям. Усього за період повномасштабної війни Росії проти України оператори Контакт-центру Кривого Рогу прийняли більш ніж 26 тисяч дзвінком з абсолютно різних питань. З цієї кількості дзвінків оператори провели 18 тисяч роз’яснювальних консультацій, а 8 тисяч дзвінків було опрацьовано у заяви для подальшого вирішення питання.
Оператори Контакт-центру Кривого Рогу вислуховують проблеми кожного, аналізують, шукають її суть та надаю якісну відповідь. Якщо питання складне і потребує більш кваліфікованого роз’яснення, оператори центру формують заяву та надсилають виконавцям для подальшого якнайшвидшого вирішення.