Вівторок, 30 Квітня, 2024

Унікальна система криворізького швидкісного трамваю

Криворізький метротрам – це ніби легке метро. Система поєднує метрополітен і трамвай. Ця унікальна система з’єднує спальні райони міста з бізнес-центром міста. Також вона поєднує ще ці ж райони з промисловими підприємствами, пише “kryvyi-rih-future.com.ua“.

Проте якщо раніше цей швидкісний транспорт був надійним і користувався попитом, зараз же після багатьох аварій і подій, підприємство втратило свій імідж. Карантин також вплинув на його стан. Адже очікувати часом доводиться по 30-40 хвилин на зупинках. Через це пасажиропотік зменшився.

Історія

Проект розробили ще в 1972 році. Будівництво було розпочато в 1974 році. В ньому брали участь близько 40 організацій зі всього СССР.

Відкриття Метротраму відбулось 26 грудня 1986 року. Перша черга мала довжину 7,7 км. Працювали на лінії 7 поїздів.

Далі планували швидко відкрити і другу чергу. Проте постійні підтоплення грунтовими водами не давали це зробити. Тому другу чергу відкрили аж в 1989 році.  Разом черги мали довжину 12,2 км. З них 5,3 км – це були тунелі. Їхня глибина могла сягати від 6 до 22 метрів. Цей проміжок можна було подолати на трамваї за 20 хвилин. 

Розпочали будівництво третьої черги в 1992 році, а от її відкриття відбулось аж у 1999 році. Протягом наступних років додавались нові станції, розширюючи таким чином довжину маршруту метротраму. 

На День Незалежності України в 2015 році додали ще одну станцію від “Зарічної” до БГОКа.

Прорахунки в будівництві і казуси

  • в 2012 році повідомили мешканців міста про перекриття частини маршруту для ремонтних робіт на станціях за 1-2 дні до їх початку, а от в пресі і в інтернеті інформація з’явилася лише в день початку цих самих робіт. Багато людей мали складнощі зранку, добираючись на навчання чи роботу.
  • ще одного разу перекрили роботу швидкісного і міського трамваїв, а от альтернативний транспорт не організували. В цей час була значна нагрузка на маршрутні таксі міста.
  • в день відкриття нової лінії пантографи деяких швидкісних трамваїв несподівано ламались. Також були проблеми при розвороті, не спрацьовував автомат на стрілці.
  • старі станції працюють і на них оплачують проїзд за допомогою жетонів. А от на нових – оплата здійснюється кондуктору.

Що змінювалось останнім часом в роботі?

В 2019 і 2020 роках було проведено 3 капітальних ремонти вагонів. Оновлювати планують вагони і надалі. 

Так само як і інші підприємства підприємство закрилося на карантин з 18 березня 2020 року. А от з 22 травня дозволили проїзд по спеціальним перепусткам

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.