Папірці оголошень, безладно розклеєних на деревах, стовпах, зупинках і ще деінде, дратують криворіжців. Аби привернути увагу до цієї проблеми міської влади і змусити замовників і виконавців обирати під оголошення спеціально призначені для цього місця, криворіжці зареєстрували петицію на інформаційному порталі «Розумне місто. Кривий Ріг» з вимогою навести лад з розклеюванням оголошень у місті, пише kryvyi-rih-future.com.ua.
Петиція з вимогою штрафувати тих, хто клеїть оголошення
Автор петиції Олександр Ільченко вважає, що місто треба очистити від нав’язливої і невпорядкованої реклами на парканах і деревах. Тож він пропонує міській владі штрафувати тих, хто розклеює рекламу в непристосованих для цього місцях.
« Пропоную прийняти на рівні міськвиконкому закон або постанову, згідно з яким особи, які розклеюють оголошення в невстановлених місцях, будуть покарані штрафом в 500 або 1000 гривень. І штрафувати потрібно не тих, які клеять ці оголошення (хоча, за великим рахунком, і їх теж треба), а авторів цих оголошень», – вважає Олександр Ільченко.
Автор петиції переконаний, що цю проблему вирішити нескладно, і пропонує встановити штраф уже з 1 березня.
«Ігрові зали закрили за один день, чому тут не можна навести порядок? Контроль покласти на поліцію. Зателефонували, хто продовжує клеїти – і притягати до відповідальності. А то ми так ніколи не наведемо порядок у нашому місті», – зауважує автор петиції.
Хто займається незаконною рекламою у місті
Слід зазначити, що у Кривому Розі боротьбу з безладно розміщеними оголошеннями вже досить тривалий час ведуть співробітники Інспекції з благоустрою Кривого Рогу. Вони знімають не лише паперові оголошення, але й більш масивні.
«Інспектори Інспекції складають адмінпротоколи з накладанням штрафу при виявленні осіб, що здійснюють поклейку оголошень. Сума штрафу коливається від 340 гривень до 1360 гривень», – повідомила начальник Інспекції Юлія Ставецька.
В Інспекції також зазначили, що намагаються створити всі умови для мешканців міста, тому для цього встановлюють дошки оголошень у різних районах міста.
Нагадаємо, що днями в Інспекції з благоустрою взялися навести лад зі спорожнілими металевими рекламними конструкціями, які заполонили місто, що вказує, що такий рекламний засіб перестав користуватися попитом серед рекламодавців. В Інспекції звернулися до власників бігбордів з проханням переглянути доцільність їх кількості на вулицях міста. Підприємцям був даний час до 22 лютого вирішити цю проблему. На даний момент кілька власників металевих рекламних конструкцій відреагували на зауваження Інспекції з благоустрою і заходилися демонтувати спорожнілі бігборди з вулиць Кривого Рогу.