Понеділок, 7 Жовтня, 2024

В Кривому Розі винахідник збирає електричну вантажівку

Технології не стоять на місці, все більше світових брендів випускають електрокари. В Україні та Кривому Розі також вистачає винахідників.  Головний конструктор молодого криворізького стартапу Murmuration Technology Віталій Бризгалов впевнено йде до своєї мети та проектує першу українську вантажівку, що використовує електрику, замість пального. Далі на kryvyi-rih-future.

Компанію Murmuration Technology було створено відносно недавно. У 2014 році спеціалісти вирішили допомогти українським бійцям на передовій та розпочали розробку і виробництво дронів для військових. Винахідники працюють на базі конструкторського бюро. Основний напрямок роботи – проектування та виготовленням обладнання для комерційного електротранспорту та легких літаків. 

Першою електричною автівкою виробництва Murmuration Technology став перероблений Peugeot J9

1

Перший крок до здійснення мрії пересадити українців на електрокари, вантажівки, тролейбуси та трамваї вітчизняного виробництва компанія зробила у 2016 році. Віталій Бризгалов переробив старенький мікроавтобус Peugeot J9 та встановив на нього електродвигун без магнітів у статорі. Завдяки цьому витрати на виробництво мали скоротитися втричі, в порівнянні з іншими світовими аналогами. Перший перероблений електрокар назвали Murmurtesla. 

Проте, винахідники не збираються на цьому зупинятися. Після мікроавтобусу вони вирішили створити першу українську електричну вантажівку та назвали проект CoolOn. Перша вантажівка матиме габарити: 5 метрів у довжину, 1,7 в ширину та 2,1 метри заввишки. В проекті передбачено вантажний відсік, який за необхідності можна замінити на будь-який маніпулятор, вишку або контейнер для збору сміття. Його хочуть зібрати з українських комплектуючих.  

Винахідники ні на день не зупиняють роботу над реалізацією проекту CoolOn

2

Попри перепони, роботи над втіленням ідеї в життя не припиняються. Вже відомо, що вантажівка працюватиме на безпечному літієвому акумуляторі LiFePO4  потужністю 40кВтг. Її заряду вистачить на 200 кілометрів руху. За рахунок модульної системи конструктори можуть встановити і більш потужну батарею. 

“В рух машину приводить наш власний електродвигун, який ми розробили та виготовили. Передній , або повний привід, від 30 до 80кВт. Двигун, має доволі суттєві відмінності від тих які використовуються в інших електричних автівках. Наш мотор, це модернізований вентильний реактивний мотор”, – повідомляє головний конструктор Віталій Бризгалов. 

3

Винахідники не полишають своєї роботи та роблять все можливе, щоб вже найближчим часом українці змогли похизуватися електричною автівкою вітчизняного виробництва. Проте, одного бажання замало. Однією з перепон на шляху до збільшення кількості електрокарів на дорогах України, на думку Віталія Бризгалова, є проблеми в системах електропостачання міст. Вони поки що не готові до збільшення навантаження. Винахідник вважає, що необхідно модернізувати електричні мережі під сучасні потреби, тоді міста матимуть достатню потужність для підключення необхідної кількості зарядних станцій. 

В сучасному світі надзвичайно важливо дивитись у майбутнє, думати про екологічну ситуацію та робити все можливе, щоб скоротити кількість шкідливих викидів. Одним із перших кроків може стати перехід від бензинових автівок до електричних. 

4

 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.