У сучасному світі новітні технології заполонили віртуальний простір більшості країн. Вони присутні всюди, а кількість професій, пов’язаних з цією сферою невпинно зростає не тільки в Кривому Розі, а й у всьому світі. Щодня з’являються нові позначення, що передбачають появу нових облич. Однією з таких, порівняно нових професій, є SMM-менеджер. На перший погляд це робота, яка не вимагає великих зусиль. Багато людей вважають, що це просто гортати стрічку соціальних мереж і отримувати за це гроші. Але чи так це насправді та з якими труднощами стикаються спеціалісти у даній галузі? Криворізькі SMM-менеджери точно знають відповіді на подібного роду питання. Далі на kryvyi-rih-future.
Особливості професії SMM-менеджера
Основне завдання SMM-менеджера полягає у розміщенні певного роду інформації у різних соціальних мережах та комунікації у віртуальному просторі. Але як і в будь-якій іншій професії тут є свої особливості. Фахівець цієї галузі повинен володіти не тільки основними технічними навичками, наприклад, натиснути на певну клавішу, щоб створити пост, але й також знати деякі психологічні нюанси і володіти аналітичним мисленням. Адже той самий пост має звернути увагу глядача у глобальному інформаційному просторі. З цієї причини необхідно чітко відчувати ті тонкощі, які допоможуть зупинити погляд споживача. Також важливим постає своєрідне передбачення щодо реакції людини на викладений матеріал. Її стан може досить швидко змінитися на обурення, співчуття, зацікавленість, радість або смуток. SMM-менеджер має розрахувати та визначити доречність тої чи іншої інформації для конкретної аудиторії у певний час. Потрібно також володіти хоча б основними навичками спілкування, адже люди, що читають викладений матеріал, досить часто залишають свою реакцію, пишуть певні зауваження та надають власні пропозиції. З іншого боку це і творчий процес, тому спеціаліст може проявляти креативні здібності. Ось такою багатосторонньою та інколи не дуже легкою може бути професія SMM-менеджера.
Чи важко керувати усіма сторінками у соціальних мережах цілого телеканалу
На плечах Вікторії та Каріни лежить просування контенту телеканалу Рудана у Кривому Розі. Саме вони розпочинають свій день із контролю за усіма соціальними мережами, де створені сторінки телеканалу. Загалом кількість соцмереж, над якими працюють SMM-менеджерки налічує близько шести. Каріна Кажанова розповіла, що мають дві сторінки в Instagram. Одна з них покликана відображати головні щоденні новини, а інша життя поза кадром. Це певні моменти, що виникли під час зйомок і не були вставлені в кінцеве змонтоване відео, а також обличчя працівників телеканалу, що безпосередньо беруть участь у зйомках, але рідко потрапляють в кадр. Окрім сторінок в Instagram також викладають матеріал у Facebook, YouTube, TikTok та Telegram.
Вікторія Дульша наголошує на тому, що у сучасному світі також досить важливою постає оперативність. Інколи деяка інформація з’являється на сторінках соціальних мереж раніше, ніж потрапить на екран телевізора. SMM-менеджер у свою чергу повинен швидко зреагувати та викласти якісний матеріал у короткий термін. Якщо у Telegram такий процес проходить швидко та легко, то, наприклад, у YouTube потрібно працювати більш ретельно. Залучають навіть інших працівників для створення такого роду контенту. Це підкреслює той факт, що SMM-менеджер повинен зосередитись на принципах роботи у різних соціальних мережах. Якщо на одній сторінці один формат є вдалим, то це не означає, що такий самий алгоритм спрацює на іншій. Отже, керувати таким глобальним простором дійсно нелегко, але справжні професіонали долають усі перешкоди. Про це повідомляє РУДАНА.