Воскресенье, 5 мая, 2024

Самая страшная железнодорожная катастрофа в истории Украины с участием криворожских поездов

У 1980-х роках в Україні сталася жахлива подія. Це була найстрашніша залізнична катастрофа за всю історію України. Тоді, на одній із станцій Кіровоградської області лоб у лоб зіткнулися два криворізькі поїзди. Ця трагедія забрала життя більш ніж сорока людей. Далі на  kryvyi-rih-future.com.ua.

Жахлива трагедія

Жахлива трагедія за участю двох криворізьких поїздів сталася 6 листопада 1986 року. Все сталося на Кіровоградщині на станції Користівка. Поїзди, що їхали, на великій швидкості “Київ — Кривий Ріг” та “Кривий Ріг — Донецьк” зіткнулися прямо лоб у лоб. Величезна сила удару перетворила потяги на справжній металобрухт. Електровоз, який їхав у напрямку “Кривий Ріг-Донецьк”, став вертикально. Інший електровоз, який їхав у напрямку «Кривий Ріг — Київ» від сили удару втиснуло в пасажирський вагон, що йшов за ним. У тому вагоні їхало до столиці 138 людей.

На місці катастрофи загинуло 44 особи. Понад сотня людей отримали травми різного ступеня. Найбільше постраждалих було у вагоні №2 сполучення «Кривий Ріг — Київ», у який втиснувся електровоз. У ньому пересувалося 138 людей, хоча на той час було встановлено норму для загальних вагонів — не більше 81 особи. Постраждалих пасажирів швидкими возили до Олександрівської міської лікарні №1. Поранених і травмованих людей було настільки багато, що в листопаді 1986 року туди викликали всіх хірургів, анестезіологів і травматологів.

Роботи на місці трагедії

На місце жахливої ​​трагедії швидко з’їхалося багато робітників. Вони намагалися тягачами розтягувати вагони, але все марно. Внаслідок сильного удару криворізькі потяги перетворилися на єдину купу металу, яку просто було неможливо розділити.

Крім рятувальників, на місці трагедії працювали і залізничники. Вони здійснювали ремонт і від побаченого багато хто втрачав свідомість, адже від найсильнішого удару деяких пасажирів криворізького поїзда просто розірвало на частини.

Незважаючи на те, що місце аварії було огороджено і нікого нікуди не пускали, на місці трагедії зібралося безліч людей. Всі вони були у величезному шоці і сльозами на очах.

Слідство та вирок суду

Слідство у справі жахливої ​​залізничної катастрофи за участю двох криворізьких поїздів тривало трохи більше місяця. У трагедії та смерті 44 людей звинуватили машиніста поїзда «Кривий Ріг — Київ» та його помічника. За версією слідства обидва залізничники заснули, після чого поїзд «Кривий Ріг — Київ», яким ніхто не керував, проїхав на всі червоні сигнали світлофорів, внаслідок чого на станції Користівка сталося лобове зіткнення з потягом “Кривий Ріг — Донецьк”.

у 1986 році суд визнав провину машиніста та його помічника. Їх засудили, відповідно, на 15 років та на 12 років ув’язнення.

Незважаючи на офіційну версію суду та винесений вирок, багато залізничників та фахівців навіть у 21 столітті ставлять під сумнів провину машиніста поїзда “Кривий Ріг — Київ” та його помічника.

За однією з неофіційних версій поїзд “Кривий Ріг – Донецьк” прийшов із запізненням, тому чергова станція вирішила, що встигне прийняти інший поїзд – “Кривий Ріг – Київ” та встановила маршрут саме йому. Але все склалося не так, як думала чергова. Коли потрібно було приймати поїзд “Кривий Ріг – Донецьк”, вона зовсім забула про перебудований маршрут для криворізького поїзда. Чергова знову перебудувала маршрут для поїзда “Кривий Ріг-Донецьк” і внаслідок чого і сталася найстрашніша катастрофа в історії України. Ходили чутки, що після трагедії та винесеного вироку машиністу криворізького поїзда та його помічникові, чергова станція намагалася накласти на себе руки, але її вдалося врятувати.

Що писали радянські ЗМІ?

Радянська влада також замовчувала про страшну залізничну катастрофу, як і про інші страшні події, що відбувалися на території СРСР. При тому, що трагедія забрала безліч безневинних життів, у радянських газетах ні слова про це не написали тільки тому, щоб не зіпсувати свято “Великого Жовтня”. Про це писали на сайті rudana.com.ua.  

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.